Jag är bara en helt vanlig tjej, som får infall ibland.

I Lördags skulle jag och min killo på bio-dejt.

Han blev försenad.


När jag ringde för att kolla var min kille var så var han... okej... hemma.


Jag agerade som vilken normal tjej som helst och började tjata och försökte komma på det mest taskiga jag nåååånsin kunde säga... och tillslut... så kommer jag på det! (typ supertaskigt!)


"MEN KOM FÖRSENT DÅÅÅÅ, GÖÖÖR DEEEET!!!! Och vet du, jag vet förresten var din present är till mig, en tv och ett tvbord... JAG VET. I already know, känn på den, JAA FAN, KÄÄÄÄNN DU!!!HAH!!!".




Och då gör min kille precis som han alltid gör när jag får mina små infall.




Han ignorerar mig.


...

Kommentarer
Postat av: LLL

Love kent alltså! :D

2010-01-21 @ 00:04:18
URL: http://bestehest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0