Inte okej att skälla på.

När jag blev utskälld av den där säkerhetsnazisten på skavsta blev jag så arg.


Man skäller inte på personer som mig. Jag är snäll och smart och rätt söt och.. jag hade faktiskt ett fadderbarn i tvåan i gymnasiet.


Jag kanske avbröt allting på grund av en mascara från Face.


Men det var kris och jag tänkte att istället för att betala 200 kronor i månaden till barnfonden kan jag ju skicka iväg typ knäckebröd eller nåt?



Inte för det någonsin hände. Men jag tänkte.





Inte okej att skälla på.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Jag ville bara säga att jag aldrig (aldrig i fetstil och understruket) skrattar åt (och knappt läser några) bloggar, men din står ut.

2010-01-02 @ 02:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0