Jag ar inte hemlos langre (synnesjykt bra)

Nu ska ni fa hora att jag... INTE ar hemlos langre!

It feels wonderful! Som man brukar saga. Jag har en egen sang. Och en garderob, och ett rum. Och det ar storre an an kartong.

Igar hade jag rumvisning. Det visade sig att det var en amerikansk tant som bodde och hyrde ut rummet. Hon var kortare an mig och det kandes avslappnat och inte for stelt. Det bor ocksa en till i huset som ar 35. Plus att det finns en litet gastrum (om nagon vill halsa pa).

Min hyra ar ocksa relativt billig plus att jag har en obindande "lease", allt jag behover ar att saga till 2 veckor innan sa avbryter vi kontraktet.

Det enda negativa ar att det bara finns en buss som gar till jobbet. Men jag ska nog anda kopa en cykel och cykla till jobbet. Da sager en tjej som bott har i fem manader att nar det regnar SA REGNAR DET och blaser sa man nastan faller omkull.  Och da svarade jag med att jag minsann tankte kopa ett bara galonisar (garna zebrafargade eller en annan cool farg) och galonisar gor en oovervinnlig (har jag hort).

Var bara det jag ville saga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0