"Antingen är jag sjukt modig eller bara jävligt blåst".

Jag har gjort något dumt.

Jag har gått till en... spå tant.

Åh, får sån himla ångest!! Och jag tänkte verkligen inte sätta mig på den där stolen. Jag skulle bara kolla lite. Ni vet kolla runt lite. Och sen gå ut, därifrån. Men det gjorde såklart inte.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. Det är inte grejen att det kostade 500 kronor, nej, det är bara grejen att jag ens... satte mig där.


I alla fall. Jag kommer starta ett eget företag. Gifta mig (Haha) och få barn (HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH).


Men hon sa saker också som stämde. Men det är inte viktigt. Jag har köpt nya jeans idag. Storlek 34.


Och det ni, det är viktigt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0