Allt för lite email.

Någon undrade varför jag tog bort inlägget.

Jo jag fick superångest och tänkte, "ÅÅÅH, neeej, tänk om min arbetsledare läser det och blir assur och sen blir han först supersur på mig och sen så får jag sparken och då kommer jag typ aldrig får göra ett ENDA EMAIL I HELA MITT LIV!!!!!!!!


ALDRIG!!!!!!!!


För hela livet är ju liksom meningslöst utan att svara på email. Liksom.


(Om du läser det här arbetsledaren så är jag absolut inte ironisk, det här är helt sant. Jag älskar email, och tack för vatten flaskan förresten! Asschysst! Och imorgon tänker jag gå in på mailkorgen DIREKT. Inte facebook. Eller kanske facebook. Plus lite perezhilton.com men jag LOVAR att göra den där rapporten. Efter att jag kollat videos på youtube. Men efter det. Lovar.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0