Mitt liv är bara över till 75 procent

Åh ibland är min Mamma den bästa mamman i hela världen.


Som idag när jag legat och storbölat i en timme.

"Jag kommer aldrig träffa någon annan, mitt liv är över och jag kommer bo ensam för alltid i ett pyttelitet skjul på landet med mina katter", hulkar jag fram

Och då säger Mamma dom mest visa orden jag hört henne säga på länge:

"Men Tina! Ditt liv är inte över. Tänk om du hade vårtor över hela ansikten och hade hängbröst samtidigt? Då kan jag säga att FÖRST DÅ ÄR DITT LIV ÖVER!!!"


Och det är då jag inser det självklara. Mitt  liv är bara över till 75 %.

(Eller okej kanske bara 25 %.)

(Inåtvänd finne kan inte ge 50 % i pådrag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0