Mitt liv började och slutade på samma dag.

Jag hittade mitt ps2 idag:

15:22
Ren lycka! Mitt liv har börjat tänker jag. Mitt liv har äntligen börjat.

15:32
Tvspelet påslaget.  Introt börjar. Men... men... dosan funkar inte, den har inte gått sönder?! Va?

15:33
Vill gråta.

15:34
Gråter.

15:35
DEN FUNKAR! Var bara insatt fel. Men hur ska man kunna vet vart man ska stoppa in allt rätt?!

15:40
Spelandet har börjat! Jag är på någon slags öken-planet. Jag ser blått ljus. JAG BLIR ANFALLEN! Av blåa aliens. Dör.

15:43
Börjar om. Dör

15:44
Börjar om. Dör

15:45
Börjar om. Dör. Börjar kasta kasta saker runt om kring mig.

15:46
Pappa kommer in i vardagsrummet och undrar varför jag skriker. "Jag blir anfallen av blåa aliens pappa, dom är överallt och jag bara dör hela tiden! Jag skjuter och skjuter men jag bara dör hela tiden!".

15:47
Pappa går därifrån.

15:50
Mamma kommer in och undra om hon inte kan få lite tv-tid. Jag svarar "Jag är på mitt livs uppdrag mamma, mitt livs uppdrag".

15:51
Mamma går därifrån. Tar med sig katterna.

15:52:
Dör igen. Hur kul är det att vara tv-spels-guru när man bara dör och dör och dör och dör hela tiden? Börjar ifrågsätta livets mening.

15:53
Gråter en skvätt. Stänger av.



Bild tagen från ps2media.gamespy.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0