Nu kör vi!

Idag ska jag ut och powerwalka med Lina:

Jag har lovat att:

- Inte grina om det blir för jobbigt.
- Inte manipulera till mig en fika paus.
- Inte UNDER NÅGRA SOM HELST OMSTÄNDIGETER stanna vid kiosken och köpa trisslotter "även fast det är på vägen"
- Inte låtsas svimma. Även om jag har gått konstant i 50 minuter.

Lina har lovat att:

- Ta med sig ett första hjälpen kit och syrgasmask. Tusen saker kan hända under en timme; Jag kan få andnöd, svimma, ramla på en sten så jag slår i precis det stället där pulsådern sitter och jag förblöder och dör! (vilket är okej då för Lina har med sig bamseplåster. Och det hjälper mot allt.)
- Ringa 112. Om det behövs.


Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0