Besviken tjej.

När jag var i USA och tältade i öknen med några indianer vi fick vi äran att ställa en massa frågor.

Vi kan säga att jag var helt i extas. Äntligen skulle jag få höra ALLT om vampyrer och varulvar och brunhåriga tjejer som blir ihop med megasnygga vampyrer (utan att dö).

Men istället blev jag superbesviken. Det fanns inga vampyrer, inte ens en enda jävla miniliten sägen om något med huggtänder som suger blod. Eller har något med varulvar och göra. FÖRSTÅR NI VAD DET HÄR BETYDER!

Twilight är inte på riktigt. Det finns inga supersnygga  vampyrer som söker andra tjejer därute (vilket är dödsstöten för mig, eftersom, mina relationer med vanliga killar aldrig funkar hoppades jag på att ge vampyrkillarna är ärlig chans).

Och det finns inga varulvar.

... allt är... påhittat.




Bild tagen från wpsmedia.latimes.com.

Kommentarer
Postat av: Lina

men fan då, jag som tänkt vänstra med någon läcker vampyr någon gång (för spänningens skull)!



Nähäää.

2009-07-15 @ 11:23:54
URL: http://linagothlin.blogg.se/
Postat av: Tina

Tell me about it.

2009-07-15 @ 11:25:38
URL: http://tinaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0