"Vi killar behöver bara 3-4 sekunder innan vi blir kåta"

På krogen:

S: Tina, jag kan fixa vilken kille som helst här. Säg bara till, så fixar jag det!
Jag: Nej, det är lugnt!
S: Men komigen, jag lovar dig, JAG KAN FIXA VEM SOM HELST!
Jag: MEN JAG VILL INTE!!!
S: Ni tjejer är så jävla typiska, ni behöver en massa uppmärksamhet för att ens bli intresserade men vi killar, ja det tar i princip bara 3-4 sekunder innan vi blir kåta!


Är det här sant? För i så fall var det superonödigt att spela bort mina pengar vid Black Jack bordet bara för att en kille jag tyckte var snygg satt där. Medan allt jag behövde göra var egentligen att se honom i ögonen i 3-4 sekunder och fråga "Blir du kåt nu?".

Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0