Varför jag gillar mitt jobb.

Kund(15 år): Jag vill ha Mcfeast sås!
Jag: Vi har slutat sålt dom. Vi har inga.
Kund(15 år): DU SKÄMTAR!!!
Jag: Nej. Vi har inga kvar!
Kund(15 år): DU LJUGER FÖR MIG, NI HAR VISST MCFEAST SÅS!!!
Jag: Nej. Vi. Har. Inte. Mcfest. Sås. Det. Är. Slut.
Kund(15 år): MEN FAN VAD DU LJUGER!!!
Jag: Okej. Men vad ska jag göra då?
Kund(15 år): Skaffa fram sås... annars... annars...
Jag: Annars, vadå?
Kund(15 år): Öh... ja... då kommer du att DÖ!

Vad jag ville säga: "Okej, döda mig då! GÖR DET! Så tillkallar jag mina ryska maffia släktinger i Sibirien. Dom är expert på tortering av olika slag. Plus att dom gillar killar i 15 års åldern. Och då menar jag GILLAR. Ska jag ringa dom eller, SKA JAG DET??!!"

Vad jag egentligen sa: "Jaha! Var det bra så? Något annat? Nehe, okej, ja då får jag önska dig en trevlig måltid och kväll! Välkommen åter!"


Det här är, vad jag kallar, en "arbetsskada".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0