En standard fråga bara.

Nu börjar jag förstå vad alla menar. Min design är verkligen ful!!! Superful!!!

Det liksom sticker i ögona på en.

Först tänkte jag faktiskt att den var rätt fin. Rosa och lite bubbelgum men nu är allt jag kan tänka på är skrikig rosa och fjortis-blogg, felskrivningar och... läppförstoringar.

Det fattas snart bara att jag blonderar håret, köper en tight fodralklänning från Gina, stoppar upp en massa bomull i behån och tar kort med webbisen på datorn. Kanske lägger upp bilden på snyggast och skriver "Rösta en 10 och gå in på min blogg, *tihi*, *Love my blog bitches*, *fniss*"

Fast om jag gjorde det skulle ni rösa en tia då? Skulle ni?

...Standard-fråga bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0