Tina undrar bara.

Eftersom jag inte har ett fullspäckat schema här i Dublin (än) så har jag kollat på Gossip Girl. Säsong två. Hela dagen.


Det här gör mig frustrerad:

- VARFÖR kan jag inte bo i en penthouse lägenhet för i New york för? VA??!!
- VARFÖR är inte mitt hår perfekt lockligt och rakt på samma gång 6 på morgonen?! VARFÖR?
- VARFÖR har jag inte en massa Hervé leger klänningar liggandes i min 90 kvadrat walk in closet. En för varje dag? VARFÖR HAR JAG INTE DET FÖR?


Och tillslut...



VARFÖR får inte jag hångla men en massa snygga killar för ELLER VARFÖR FÅR JAG INTE HÅNGLA ÖVERHUVUDTAGET??!!!!


Inte för jag är desperat eller nåt. Nej.


Men man undrar ju bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0