Så, nu vet alla det.





Eftersom jag är suuuperduuuuuktig tjej på datorer så skulle jag alltså nonchalant kunna säga "Men, lilla du! Jag har arbetat på den här designen i flera veckor och även om det ser ut som det bara är en vanlig rosa mall från blogg.se så är det här ett rent konstverk, ETT KONSTVERK!!"

Men jag har något att erkänna...

JAG KAN INGET OM DATORER!!!! Det är bara något jag råkat sagt, nämnt i förbifarten. Ni vet. Jag kan lika mycket om datorer som Kissie kan skriva rent.

Alltså inget.

(Eller jo, jag kan öppna en ny flik, göra ett falskleg på paint och redigera kontrasten på en bild.) 

(Men annars. Inget speciellt)

Kommentarer
Postat av: Lina

maila några bilder till mig, och lite idéer så slänger jag ihop något åt dig på PS gumman.. för den är faktiskt gräslig..



Puss <3

2009-08-19 @ 18:39:23
URL: http://linagothlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0