Not so fun and spexig tjej anymore.

Ibland undrar jag om jag var en roligare och mer spexig tjej när jag spelade tv-spel.



... för jag har något att bekänna. Jag har spelat tv-spel EN GÅNG sen jag kom hem. Det är superkonstigt. Det är som min hjärna har prioriterat andra saker i livet.

Vänster hjärnhalva: Vill du spela tv-spel, idag? Kom igen, det var superlängesen, jag har supercravings!
Höger hjärnhalva: Men, nej... jag tror inte jag kan det. Jag har supermycket att göra idag.
Vänster hjärnhalva: Som vadå? Du är ju ledig idag, vad hindrar dig?
Höger hjärnhalva: Men, äh, jag måste diska lite och sen tänkte jag ut och gå och ta... frisk luft.
Vänster hjärnhalva(hetsigt): FRISKLUFT??!!! Du har hela livet på dig att ta friskluft. Vill du inte rädda planeten jupiter från blåa aliens? Vill du att mänskligheten ska förintas?
Höger hjärnhalva: Men, du kan inte göra såhär! Du får mig alltid att känna sån himla dåligt samvete, hela tiden. Jag kan inte samarbeta längre. Jag gör slut. Orkar inte... det är slut!!! Nu ska jag virka lite. Vi hörs.


... Om man ska ta och börja virka nu då.




Kommentarer
Postat av: j

de är ju den högra halvan som är kreativ och den vänstra som är.. såndär.



ju

2009-08-16 @ 17:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0