Mitt nya liv.

Inatt insåg jag att jag inte skulle vara ledsen mer!

Nej jag skulle ta vara på livet. Och jag skulle vara glad jämt och inte gråta över småsaker. Som till exempel att internet inte funkar, att äpplena är slut och mina byxor känns tajta.

Nejdå! Jag är en ny människa. Tänkte jag. En ny människa.

Och det slutade inte där! Framför mig såg jag hur jag skulle köpa en spikmatta och bli hälsosamt och yoga och meditera och ägna mitt liv åt att bli en nepalisk munk. (Kan ha varit i ett visst drömläge just då).  Och mitt liv skulle bli så himla coolt... och befriande!

Några timmar senare vaknade jag upp. Det var molnigt. Och då fanns det bara en enda sak jag kunde göra.

Det enda jag visste.

Det enda rätta.

Gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0