Ingen panik, allt är okej.

En dag kvar i Sverige.

Vadå bara en dag? En dag att styra upp livet på? Okej ingen panik. Andas in och ut och in och ut... JAG HAR GLÖMT BORT HUR MAN ANDAS, JAG VET INTE HUR MAN GÖR LÄNGRE!!!

Åh, nej, förlåt, jag glömde. Nya spontana Tina här. Lugna Tina. Som inte behöver tak över huvudet eller kompisar. Eller ett liv.

Lugna Tina som säger: "Men herregud, boende är väl inget problem? Om jag blir utslängd på gatan så gör det väl inget? Och tänk på alla nya kompisar jag kommer få ute på gatan. Ja gud ja. Och i värsta fall kan jag alltid sälja mig själv. Då har jag i alla fall ett tak över huvudet. Kanske bara i en timme. Men ändå."


Som sagt. Lugn Tjej.


Eventuellt snart till salu också. Don't miss out! Great opportunity!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0