Jag om 15 år?

Jag läser en bok just nu. Det handlar om en tjej som aldrig gått vidare efter hennes pojkvän lämnade henne för sin bästis. 10 år tidigare.

Och då blir jag nästan lite rädd... TÄNK OM DET HÄNDER MIG?!

... tänk om jag 10 år senare sitter här fortfarande like heartbroken. Kanske 15 år senare. Och tillslut har det bara blivit en himlans vana att vara ensam att jag inte bryr mig längre.

Och sen när jag vill ha barn... nej då är det inga som helst problem!  Det är bara att gå till en sån där fertilitetsklinik! Alla gör ju det nu förtiden! Och bli inseminerad med en massa hormoner och konstgjorda ämnen. OCH VI VET JU ALLA HUR DET GÅR!!!

Typ exempel:


Bild tagen från TMZ.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0