Jag lovar. Snart så. Snart så.

Jag funderar på att göra något med mitt liv idag. Typ snart.

Gossip Girl får mig snart att må dåligt PÅ RIKTIGT!!!

När Serena och Dan blir tillsammans igen? Ja då mår jag minsann superdåligt eftersom jag ANTAGLIGEN KOMMER VARA ENSAM RESTEN AV MITT LIV (och alla andra verkar ju hitta någon).

Om jag inte går vidare.

(Och det kommer inte gå, jag lovar, jag kommer bli som dom där... katt-tanterna på tv.)


Men. När Blair blir nobbad av Chuck, JAG DÅ BLIR JAG LEDSEN OCKSÅ!!! (fast jag egentligen skulle bli så himlans glad av hennes lidande) "Chuck men för i helvete!", vill jag säga då. "Säg att du älskar henne. Sluta rök på och säg att du älskar henne! Du vet aldrig när det blir för sent och då sitter du där SOM MIG. OCH LIVET ÄR ÖVER!!!"



Som sagt. Jag ska göra något med mitt liv idag. Snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0