Hela kostcirkeln är inräknad.

Jag ringer Jenny:

Jag: Heeej, vad gör du?
Jenny: Lagar mat, själv då?
Jag(stolt): Jasså, jag också! Vad lagar du?
Jenny(förvånad): Jasså? Jag lagar kycklingsallad, vad lagar du?
Jag: Eh, typ lite banan, lite choklad plus kokos på toppen. I micron. Två minuter.
Jenny: Men det är ju inte mat!

Mat och mat! Det finns så himlans mycket regler kring att laga mat! Varför göra det så jävla svårt hela tiden:

Banan: Nyttiga vitaminer och kolhydrater (eventuellt en milligram protein)
Kokos: Nyttiga fetter!!!
Choklad: Vitaminer och endorfiner (kan eventuellt innehålla en massa socker och fett också. Har inte så stor koll)

Ni ser.

Hela kostcirkeln är inräknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0