Alla mina kompisar står uppradade utanför dörren.

Jag har lite beslutsångest.

Jag försöker nämligen välja vilken telefonoperatör jag ska ha, i Dublin. När jag frågar personer som varit här ett tag svarar dom alltid "Det beror på vilken operatör dina kompisar har"

Okej. Jag har varit här i tre dagar nu.

Ser jag ut som jag har en massa kompisar? Dom kanske är uppradade utanför dörren? Dom kanske rentav samtidigt ropar ut: "Jag har vodafone", "Jag har den här operatören Tina och om du har samma kontantkort som mig ringer du gratis till mig varje dag!" "Jag har ingen telefon alls men om du vill kan vi köpa varsin walkie talkie". SER JAG UT SOM SÅ!??!!



Nej. Jag trodde inte det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0